Gunnar van der Meeren Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Da er den tredje Supercub'en på gang i malerboksen. Denne gangen er det en army cub med sivil registrering LN-ACI. Som vanlig er det noen småting som skal rettes opp før den er ferdig. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Snasent Gunnar Cub er ein flott maskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Men eg er jo litt dust då :grin: Kven er det som har laga modellen til denne maskina? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Takker Torstein! :grin: Dette er FSAddon sin FSX modell. Nå har jo Flight Replica kommet med en ny flott Supercubmodell, men denne har jeg ikke kjøpt ennå. Armycuben er nå kommet et stykke videre - her under testing på Værnes. Værnes er jo mesterlig laget - all honnør til Jo Erlend for dette mesterverket! :grin: ...ellers så er også FSAddon modellen benyttet til 2 utgaver av Os Aero klubb sin LN-KCM: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Cub er rett og slett morsomt. Det er ikke mulig å fjerne flaps og landingslys på Army Cuben slik at den blir mere korrekt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 :grin: :grin: Det var kanskje galt av meg å kalle den en Army Cub. Armycub'en er vel den originale J-3. Men, den virkelige LN-ACI er i alle fall en Supercub. Morsom å fly, er den definitivt, selv om en kanskje må til SibWings Birddog for å få optimal simulering av egenskapene til en taildragger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Joda, det er en Super Cub, men den har fortsatt ingen flaps, 90 HK og intet landingslys i vingen Regner med at det er en av Cubene som ble overtatt fra Forsvaret i likhet med LN-ACH som jeg har noen timer på. Noen Super Cuber er mindre Super Cub enn andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Oisannn!...det hadde jeg ikke lagt merke til før du sa det. :blush: Vel, dessverre så finnes det bare modeller med flaps og landingslys i vingen blant FSAddon Cub'ene. Sliter også litt med fargen på vinduene. Denne skulle selvsagt ha vært klar. Men, ettersom den benytter samme vindusteksturer som LN-KCM (som skal være farget), så er det ikke så mye å gjøre med dette.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Da får vi leve med det. Du må fly med flaps oppe når du flyr Army utgaven :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 :grin: :grin: Av og til er det moro å teste sakteflygings egenskapene med en god flaps setting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Så har jeg rukket enda en «army cub». Denne gang er det LN-RTH som har blitt malt. Testur fra Verdal til Værnes.... :grin: ....På Værnes var det cub-møte :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. januar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. januar 2010 Lekkert, lekkert, fyfasan så lekkert :cry: !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.