Tommy Bernes Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Heisann! For de av dere som har godt minne, husker dere kanskje at eg prøvde med på å forbedre teksturen på Ultimate Terrain Europe X sine veier, serlig for norge sin del. Det såg jo bra ut, men etter eg så en link til CG textures i Andrew Thomsen sin Scenery FAQ guide, tentke eg å gi dette prosjektet en ny go.. Denne gangen tenker eg å ta for meg de fleste veiene som er med i UT og kanskje til og med jernbanen slik at disse får en mer norsk look. Altså med gul stiplet midtlinje og stiplet hvit kantlinje. Eneste aberet, er at det blir slik i hele Europa :grin: Men her har dere et bilde som viser hvertfall hvordan hovedveien kommer til å se ut.. Er dog litt usikker på om dette kan lastes opp da er modifisering av UT sine filer. Kom ellers med kommentarer og konstruktiv kritikk, det mottas gjerne Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kanskje litt vel lange streker her, husk høyde forskjellene, du ligger vel på 30m eller noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Hmm, er det bare meg, eller så forstod eg ikke helt hva du siktet til med høydeforskjeller :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tenkte bare høyden mellom helikopteret og asfalten, er det så lange striper på asfalten når du befinner deg i den høyden. Avstandsvisjonering med andre ord? Er du med? Ting har en tendens til å se litt mindre ut jo lenger unna du kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Skikklig bra Tommy, og fint å se du har nytte av CG textures. Har omtrent samme texturen på Norske Broer nå, men med hel stripe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.