andreas nærbø Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hei ! Da er min første paint lastet opp på www.avsim.net . Her er noen uredigerte bilder av herligheten Mvh Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Håper du ikke har gitt denne ut Andreas. Det er jo fult av små ting her, trodd du skulle endre på det jeg ref. andre tråden din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Skal der ikke stå .COM på vingen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 desverre er den allerede gitt ut men det står .com på wingletsen det er et bug der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hastverk = lastverk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 ble den så dårlig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 altså nå ble jeg usikker her, men på vingen står det .no å bak står det .com -.* å det er jo farge forskjell på norwegian.com logoen frampå nesen. nei beklager ikke overbevisende arbeid desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Beklager å si det Andreas, men du må nok jobbe mer med paintingen. For å fremstå som en god painter (Paulo og Tom) må du være perfeksjonist og bruke den tiden du har til rådighet. Bedre å bruke litt tid å få den bra, enn å bare haste gjennom og lage en paint som, etter min mening, ikke er spesielt bra, desverre. :eek: 1.For det første, finn en Norwegian logo som ikke er uklar. http://www.brandsoftheworld.com/ sjekk linken. Der kan du laste ned i formater som gir deg tillatelse til å blåse bildet så stort som mekka. :grin: 2. Prøv å finn bilder av flyet, og analyser fargene og nyansene, slik at du får fargene rett iforhold til hverandre 3.Benytt foto og bilder til å lag painten, da blir det straks VELDIG mye bedre! 4. Benytt photoshop om du har, for det er absolutt best. Der kan du bli kvitt bla. den lyserøde firkanten rundt Norwegian logoen som er på nesen. Dette ser ikke bra ut, etter min mening 5. Ikke gi opp, selvom vi kanskje er litt harde mot deg nå i starten. Det er viktig å se på det som å motta ny kunnskap og lærdom, fremfor å føle seg hakket på. Det er mye aspekter som er med i bildet når det gjelder paiting, og jeg har vært borti det meste, selvom jeg ikke har så alt for mang painter bak meg! Håper det kanskje hjalp litt, selvom du også fikk mye tips av Tom her, på det andre posten! Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 ok skal se på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.