Gjest Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Hallais! bare lurte på om md-80 er et fint fly å fly med?? jeg skal til danmark i July, og det blir nok en SAS md-80 jeg skal fly med..(SK 865) (fra Bergen til københavn) ps: noen som liker flyet? Siter
Kjell Arild Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 MD-80 er et veldig behagelig fly å reise med. Motorene sitter bak på flyet, så om du får sitteplass fremme i kabinen er det relativt lite støy. Sitter du appåtil inn mot midtgangen slipper du vindsuset fra ytterveggene. Flyet flyr jevnt og behagelig, men justering av kabintrykket kan være litt brått under descend, iallefall slik jeg har merket det. Siter
Gjest Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 okeis! takk for svarene.. høres fint ut det noen som vet hvor jeg kan finne md-80'er til fs2002? er det laget noen prosjekter f.eks: dreamfleet og slikt.. om dc-9 og/eller md80'er? Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 17. juni 2002 Skrevet 17. juni 2002 Flight One holder på med en DC-9 nå. Se her: http://www.flight1software.com/dc-9 Denne blir nok sjef! Siter
John Bugten Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 md-80 er et fint og behaglig fly, fløy det hjem fra London nå...hehe kabintrykk.. ja det stemmer på descend...fikk litt dotter i ørene. Morsom takeoff fra LHR med godt trykk i sete... Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 quote: Opprinnelig postet av Jørgen Bertheussen: Jeg var forkjølet en gang jeg fløy, og satt å hadde kjempevondt i bihulene under descend... opplevde dette under innflyvning til bodø i en sas boeing 737-600! fyy flate!! det kjennes ut som hodet skal sprenges!!! Siter
Øyvind Hansen Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Dessuetn har mange av MD-ene til SAS har samme ganske komfortable seter på business og economy, med flyttbar gardin, i motsetning til 737ene som har ganske trange seter på economy. Og flyving med forkjølelse eller liknende er absolutt ingen behagelig opplevelse. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.