Gå til innhold

Hovedprosjekt!


Sindre Holberg

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg skal ha hovedprosjekt i Kunst og Håndverk frem mot sommeren nå, som avsluttning på 10kl.

 

Jeg trenger derfor noen tips om hva jeg kan gjøre?

Har veldig lyst å lage noe flyrelatert/flightsimrelatert på sløyden.

 

Så har dere noen tips til hva jeg kan gjøre?

Husk; litt begrenset budsjett..

 

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det kunst og håndtverk du holder på med burde du vel vist hvor kreativ du er da etter mitt syn. Uten den ser jeg ikke helt hvorfor du går de studiene ;)

Neida, du er sikkert kreativ nok du, men vil kansje ha litt ekstra for å tygge på. Det første jeg kom på var ett eller annet som kan bedre opplevelsen for pasasjer etc. Hva med å tenke interiør eller noe i de duren? Hovedoppgave bør liksom være litt inovativt og med en viss nytteverdi. Stikkord fra meg: Komposit materialer-vekt-form-nytte-til glede for brukeren. Hva savner du i cabin feks? Hva vet du andre savner?

 

Flysim realtert blir vel ikke noe å ta frem i ei hovedoppgave der vil jeg tru. Vi er temmelig få som holder på med dette vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...