K J Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Normalt bruger jeg ikke mange sekunder på at gennemse en post med screenshots. Her er et enkelt billede, som man kan bruge lang tid på at beundre: http://i158.photobucket.com/albums/t116/reef75/Singapore.jpg Alle credits til 'reef' fra Screenshotworld.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 WoW! Jeg satt virkelig og studerte det lenge! Utrolig hva man kan få til med litt.. nei en god del redigering! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det der var så bra at det etter min mening konkurerer med de beste faktiske bildene jeg har sett. for en utrolig dybde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det "bildet" var så bra at eg har lagra det på pc'en her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Augestad Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 dette bildet var utrolig Fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Eid Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Likte det ikke. Blei for mye "miniatyr" effekt for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Helt spesielt, jeg kan ikke huske å sett noe som dette før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.