Gå til innhold

Maldivian Air Taxi


Anbefalte innlegg

Forleden dag mødte jeg på job hos Maldivian Air Taxi. Jeg skulle flyve en familie på 4 til en af de mange øer hernede i det deljlige Maldiverne:

fsscr297.jpg

 

Her er et par billeder taget af familiens far:

fsscr300.jpg

 

fsscr301.jpg

 

Familien hopper ind i flyet, en Twin Otter DHC-6-100, og gør klar, mens jeg får starttilladelse og taxier til vandbanen. Undervejs lander en konkurrende Trans Maldivian DHC-6-100 og taxier af banen nede for enden, mens en af mine kolleger fra MAT lige har fået starttilladelse:

fsscr304.jpg

 

Vi kommer i luften. Familiens 2 børn jubler, for det er jo sjovt at flyve med vandfly. Jeg tager derfor et sving inden om Male Intl. Familien havde overnattet på et hotel i byen, og var derfor ikke kommet direkte. Sjovt nok er alle flyene denne dag ude for at tjene penge:

fsscr305.jpg

 

Her er vi lidt syd for Male Intl. Familien har travlt med kameraet:

fsscr306.jpg

 

fsscr307.jpg

 

fsscr308.jpg

 

Familiens destination for denne lille tur var til en af de mange små øer, Anantara. Jeg må vist hellere finde en sted at lande:

fsscr309.jpg

 

Efter landing hopper familien ud. Vi får deres bagage ud af flyet, og nu kan vi igen gøre klar til at flyve tilbage til hovedbasen. Her har familiens kamera igen været på arbejde:

fsscr311.jpg

 

Jeg letter mod syd, og drejer straks mod nord:

fsscr314.jpg

 

En af de andre øer i Maldiverne:

fsscr323.jpg

 

Vi bruger landingsbanen på Male Intl som dugangspunkt for vores descent til vores egen vandbane:

fsscr345.jpg

 

Tilbage ved terminalen. Nu med lidt drikkepenge i lommen, og lidt flere på firmaets konto:

fsscr348.jpg

 

fsscr350.jpg

 

Flyet er Aerosofts Twin Otter, og sceneriet er Aerosofts Maldives X. Vand, skyer og himmel er fra REX2.

 

Enjoy. En kommentar eller 2 ville være dejligt!

 

Undskylder meny-linjen i toppen af nogle af bilderne, men de er kun resized. Ikke ngoet med croppet eller andet. Også hader jeg den menulinje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billederne er helt uredigerede (bortset fra resize). Men billederne er ikke gjort flade på nogen måde, så det er zoomen i FSX (med Walk&Follow) som har givet for fladt format.

 

For cloud og Water bruger jeg REX2 med følgende:

 

3D Cloud: 45 HD

Cirrus: 11

 

Inland blue water: Deep Blue Eyes

Inland Brown water: Deep Muddy Brown

Ocean Water: Ocean Blue

Tropical Water: Great Barrier

Waves Amimation: Oh My!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flotte bilder, og ikke minst ett flott scenery!

Er man en virkelig fan av Maldivene burde dette sceneryet være en grunn i seg selv til å installere FSX!

Men, vi som fortsatt holder fast ved FS9 får heller late som det finnes ett godt scenery for dette området. :grin:

Kjenner jeg gleder meg til vi åpner en HUB i carribien nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...