Rune Lilleeng Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Da har jeg kommet meg trygt hjem fra Spania i år også. De snille folka i Norwegian kom og plukket meg opp på Alicante flyplass i LN-DYB. Flunkende nytt og fortsatt med "nytt-fly" lukt! Etter landing på Gardermoen fikk jeg æren av og ta ett lite besøk i cockpit. Det var trangere og lavere under taket enn jeg hadde forventet. Slo nesten hodet i overhead panelet! Alt i alt en fin tur, med bonus ved ankomst hjemland. Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Pic's, or it didn't happen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 var det NGX du fløy med? Det er vel den som har oppdatert cabin interør om jeg ikke husker feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Lilleeng Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Det var nytt interiør ja. Store fine displays i cockpit, men de hadde ikke HUD. I følge kapteinen så bruker de HUD bare ved trening i sim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.