Gå til innhold

TWR trening ENVA lørdag 26 17.30-20.00Z


Reidar Fredrik Frydenlund

Anbefalte innlegg

Ehm, er jeg blind eller? Det står da for svingende trening Lørdag 26 Desember.

 

En annen ting er at jeg syntes generelt treningene til Reidar er litt sære. Annonserer dere trening fra ett tidspunkt til et tidspunkt så sitter dere den tiden, og også der det ble annonsert trening.

 

Slik jeg har observert det så har det vært annonsert mye treninger hvor dere plutselig har flyttet dere.

 

Ikke forvent trafikk når dere holder på slik. My two cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg skrev i en tidligere post som du hadde...

 

 

du får ikke trafikk slik som du holder på!!!

 

Når du først har annonser lørdag, så planlegger vi piloter at vi kan fly da. men når du endrer tid og DAG så får du ikke trafikk.....GET USED TO IT!

 

ikke for å kjæfte, men det har vært en laaaaang diskusjon på at det er lite aktivitet i norge på treninger, å da må man annonsere treninger i god tid, derfor er det utrolig dårlig av deg og anton som setter dere ned å flytter treningen med nesten en uke fram i tid!

 

Jeg trodde at mer trafikk gjorde bedre atc'er jeg? eller har jeg mistet noe her?

 

 

Alikevell.....vær så vennlig å hold trenings tidene, og ikke minst DAGENE! :)

 

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...