Geir G Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Sitter og vurderer hva jeg skal skrive på russekortet mitt. Har samlet sammen de vitsene jeg kan, fra nær og fjern. Noen er litt artige, deler de derfor med dere. - Hvordan vet du at du snakker med en pilot? Han forteller det til deg... - En god landing er dyktighet og flaks. To gode landinger på rad er bare flaks. Tre gode landinger på rad er løgn! - If you show me your static port, I'll show you my pitot tube! - Hvordan vet du at du er på fest med en pilot? Han forteller det til deg... - Det er bedre å være på bakken og ønske at du var i luften, enn å være i luften og ønske at du var på bakken - Et helikopter er egentlig bare 10000 deler som prøver å rømme i hver sin retning - Likheten mellom en flygeleder og pilot: Om piloten gjør en feil, dør piloten. Om flygelederen gjør en feil, dør piloten. - "Pilotfeil" er Havarikommisjonens måte å si at de ikke fant årsaken til ulykken - Døden er bare naturens måte å fortelle deg at du må følge med - En pilot er forrvirret sjel som snakker om kvinner når han flyr, og om fly når han er med kvinner - En god avgjørelse kommer av en erfaring. En god erfaring kommer av en dårlig avgjørelse - I flyverden er hastighet liv, høyde er livsforsikring - Glem alt som har med fysikk, løft, motstand og tyngdekraft. Fly flyr på grunn av penger - Flymiljøet har forandret seg. Nå kan kabinbesettningen gjøre en pilot gravid. - Hva er forskjellen på en and og en pilot? Anden kan fly. - Hvor mange flygere tar det for å skifte en lyspære? Bare en. Han plasserer lyspæren og verdens snurrer rundt ham. - Hvorfor har fly propell? For å holde piloten kald. Du skal se så svett han blir når den stopper! - Hvordan vet du at du er halvveis i en date med en pilot? Når han sier "Nok snakk om flyging, la oss snakke om meg" - TYNGDEKRAFTEN VINNER ALLTID! - Jeg vil dø mens jeg sover, som min far. Ikke som hans hylende passasjerer! - Du vet at du flyr Cessna når fuglene treffer deg bakfra. - Hastighet, høyde og hjerne - to av dem er nødvendig for å fly - "It is generally inadvisable to eject over the area you just bombed" - U.S. Air Force Manual Hvilken passer best til et russekort? Må ikke bli for internt heller :whistle: Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Synes egentlig denne var best: -En pilot er forrvirret sjel som snakker om kvinner når han flyr, og om fly når han er med kvinner. Jeg må vel også finne på et eller annet til mitt russekort, siden fristen går ut i morgen... Hvor finner man gode vitser som ikke er oppbrukte? :grin: Siter
Geir G Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Skrevet 10. desember 2009 Kjenner meg faktisk igjen i den, og flere av de overnevnte "pilot"-vitsene... :grin: Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Hehe :grin: Jeg tror egentlig jeg lar min egen lille kommentar stå på kortet, hvis jeg ikke kommer over en bra flyvits i siste øyeblikk... "Det som kjennetegner dagens politikere, er evnen til å bruke lengst mulig tid på å si ingenting!" Siter
Geir G Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Skrevet 10. desember 2009 hehe, sant! Gratulerer med dagen forøvrig! Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Takk skal du ha Ang. sitatet mitt så er dette desverre realiteten med flere toppolitikere i dag, uten at jeg skal gå noe mer inn på det her, men det finnes heldigvis også mange gode politikere. Siter
Jan Ove Govasli Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 "If you show me your static port, I'll show you my pitot tube!" uten tvil, er jo et russekort:-) men resten var bra di å. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Jan Ove: jojo, men den er kanskje litt for intern... Jeg må innrømme at jeg selv ikke skjønner mening av static port her :grin: Og jeg tror ikke alle i klassen min vet hva et pitotrør er, eller skjønner den metaforiske bruken av det i denne sammenhengen, hehe. Siter
Jan Ove Govasli Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 he he, sikkert ikke alle som forstår den nei, men di som gjør det har ihvertfall en felles intresse:-) Siter
Jarand Kihl Løkeland Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 "Hvorfor har fly propell? For å holde piloten kald. Du skal se så svett han blir når den stopper!" var helt klart min favoritt! Lo så jeg grein! =P Og den er jo i tillegg forståelig for "normale" folk. Gud, jeg savner å være russ. =/ Siter
Even Rognlien Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 "Hvorfor har fly propell? For å holde piloten kald. Du skal se så svett han blir når den stopper!" Den var sykt bra Jarand! :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Synes den med helikopteret var bra eg! Flira godt av den.. :grin: Siter
Audun Grun Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Mange bra der. Skal ikke si hva jeg hadde på russekortet mitt, men det var en av de få gangene i livet mitt som moren min ikke var spesielt stolt av meg =P Hun er generelt ganske stolt =P Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.