Espen Sæther Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Halloen. da skal jeg ha min TWR utsjekk Tirsdag 1.desember klokken 20-21 lokal tid. utsjekken vill fåregå på Værnes(ENVA) jeg håper(krysser fingre) får at folk tar turen innom.=) MVH; Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lykke til! Kanskje jeg kommer innom en tur, om jeg føler meg trygg* på kjemien :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Passer ypperlig dette, samtidig som TWR treningen min på ENZV. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Lykke til utsjekk. Skulle gjerne bidratt med trafikk/app om jeg ikke var på havet hele uka på kveldstid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ser ut som Werner har avlyst treningen på Sola, men det er jo trening på Gardermoen samtidig, så ENVA-ENGM / EMGM-ENVA er en fin rute ikveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 jo takk for det Anders.=) som sagt krysser fingre for nok trafikk i kveld slik at jeg kanskje kan få bestått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Espen er på og han mangler trafikk! Fly fra Værnes og hjelp ham i å bestå utsjekken sin! Gjerne et par VFR-flighter også. Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 ja da har vi så langt hatt 0 trafikk^^ så folk må gjærne komme å fly:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har sendt av gårde 2 stk nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 supert da har jeg totalt så langt 3fly som har ærend innenfor enva=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 ja fikk hva skal jeg si nesten bestått^^ hadde en litt for grov feil som jeg ikke ble klar over før det var for sent i mine øyne. men det er slike feil man ikke gjør 2 ganger..det possetive var jo at jeg ikke slet veldig med VFR som jeg hadde gruet meg til. jaja uansett takk for en masse trafikk å utrulig morro var det uansett selv om det ble en nedtur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 VFR gikk jo meget godt. På neste forsøk må jeg se om jeg ikke tar meg tid til å komme med noe tyngere IFR... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vitkigste er at du lærer av feilene dine. Bedre lykke neste gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 hehe joda VFR overrasket meg selv å faktisk. men irriterer meg ennå over den feilen jeg gjorde, glemte å ta kartet langt nok ut, å overså dermed et fly som var nestn klar til ILS. da sendte jeg et fly avgårde rett mot han...x) (mye vfr å trafikk akkurat da så fulgte nøye med på bakken)^^ uansett den feilen gjør man ikke flere ganger.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det ble litt rabalder fra min side ikveld også Men jeg måtte bare ha den T&G'n :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 hehe joda æ merka d, men æ sente deg opp på app, så fikk han guide deg dit du sku, så passa æ heller på han Cessnaen. å det gikk jo forsåvidt greit den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.