Gå til innhold

Tongass Fjords pluss Vatsim bonus


Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Her om dagen tok jeg med med Knut for å vise en av hemlighetene, eller en umerket flystripe i Tongass Fjords. En flystripe som er sterkt "sloped" og som ligger helt oppe i fjellpasset og ble laget grunnet gruvedrift. Vi starter med å følge Stikine River oppover opp til Scud Rive Mine Airstrip. Der tar vi til høyre inn en sidedal før vi igjen tar til høyre og flyr inn til enden av dalen. Anbefaler alle som har Tongass Fjords ta turen dit om du ikke allerede har vært der :)

 

TF3.jpg

 

TF2.jpg

 

TF1.jpg

 

Så noen bilder Fra en tur fra Klawock og over til Sitka med litt hit og dit for å utforske.

TF5.jpg

 

TF4.jpg

 

TF6.jpg

 

Til slutt en nypremiere på Vatsim, hadde ny-premiereturen idag sammen med Andreas som guide og støtte og har hatt det kjempegøy. Først en tur fra ENGM til EDDM og så fra EDDM til LOWW. Bildet er fra take off fra EDDM.

Vatsim.jpg

 

Enjoy!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Nydelig Jan Arild, det er tydelig at du har maskineri for å gi FSX en ekstra snert i grafikken !. Den single-Otteren synes jeg å huske fra FS9, er det en portover eller er den blitt laget på nytt for FSX??

 

Og så har du pinadø gått over til Vatsim...... :o , slikt grenser til forræderi :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

NYDELIGE BILDER! Otteren brakte frem mange minner fra barne- og ungdomsårene på Stokmarknes (ENSK) mens Widerøe fløy grønne Ottere i Nord-Norge. Hadde min første flytur ENSK-ENBO-ENSK med denne solide maskinen, riktignok med original PRATT & WHITNEY R1340 i nesa. Hvor kan den lastes den for FS9?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha alle sammen.

 

Ernie: Det er en port-over fra FS9 dette, ingen native FSX utgave.

 

Einar: Takk for det, du sendte meg trygt avgårde, men jeg merker jeg trenger masse trening i fraselogi og prosedurer. Men jevnt over er jeg nå fornøyd med at jeg kom meg både opp og ned igjen i henhold til controllers anvisninger :) Det må jo være en bra start.

 

Otteren finner du på flightsim.com

 

Widerøe-paint om du søker etter filen: dhc3wide.zip

 

Tre ulike utgaver av Otteren (Radial-motor, Turbo osv. ) i disse tre filene:

 

otterng2.zip

 

otterpzl.zip

 

SOFINAL.ZIP

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...