Gå til innhold

Er det mulig ??


Helge Bø

Anbefalte innlegg

Jeg skal en tur til Ålesund i slutten av juni, og gikk selvsagt inn på Braathens' nettsider for å bestille der. Og hva kostet billetten? 977 kroner inkl. avgifter "[Eek!]"

 

Sommerpriser altså...og jeg som trodde at SAS/Braathens forlangte en liten formue. Vel slikt som dette var jo alle tiders da.

 

Det enda mer utrolige er at jeg må reise via Oslo, i en mix av SAS/BU. Jeg får altså hele fire trivelige flyturer for 977 kr. "[smil]" Jaja...alternativet er vel tomme seter.

 

Men her er det bare å bestille folkens, og utnytte sjansen. Reiseperioden er 27.juni til 4.august eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja...jeg må fly en SAS til Oslo. Men til den prisen så får det heller våge seg, da går jeg gjerne opp i en hjemmespikka hangglider jeg...

 

Men jeg sponser SAS langt mer enn du tror, skal til USA senere i sommer og velger SAS pga langt mer behagelig innsjekking fremfor å måtte la seg intervjue og litt av hvert hos andre flyselskaper...og servicen i SAS har jeg aldri klaget på.

I 1998 reiste jeg med Northwest fra Amsterdam, da måtte jeg t.o.m strippe før boarding, og væpnede vakter stakk avgårde med passet mitt en stund...trodde ikke jeg ser så farlig ut. Det får være grenser...

 

Dessuten blir det en ny A340, de har ikke hatt tid til å slurve med vedlikeholdet på den ennå "[stort

 

[ 30-05-2002, 19:42: Endret av: Helge Bø ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Helge Bø:

Uff ja...jeg må fly en SAS til Oslo. Men til den prisen så får det heller våge seg, da går jeg gjerne opp i en hjemmespikka hangglider jeg...

 

Men jeg sponser SAS langt mer enn du tror, skal til USA senere i sommer og velger SAS pga langt mer behagelig innsjekking fremfor å måtte la seg intervjue og litt av hvert hos andre flyselskaper...og servicen i SAS har jeg aldri klaget på.

I 1998 reiste jeg med Northwest fra Amsterdam, da måtte jeg t.o.m strippe før boarding, og væpnede vakter stakk avgårde med passet mitt en stund...trodde ikke jeg ser så farlig ut. Det får være grenser...

 

Dessuten blir det en ny A340, de har ikke hatt tid til å slurve med vedlikeholdet på den ennå
"[stort

Hey,

 

Skal selv til US i sommer med SAS og 343.. "[stort

Hvor skal du?

 

JAV "[Cool]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...