Tommy Bernes Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Hei! Har nå etterhvert fått satt opp pc'en og har faktisk fått klokka prossessoren noe, menlig opp til 4 GHz Dette merker man i fsx! Endelig kan eg Dra Hervey Bay sceneryet Fra ORBX i motsetning til min gamle hardware som ga meg 2-3 fps :grin: Har eg nå 24 - 30 i dette området. (Bra for å vere så tungt scenery som det er) Tok et bilde etter avgang fra Heli pontongen nede ved havna! Enjoy! Så kan dere gjerne kommentere! Ha en flott uke videre! Mvh Tommy! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Steike for ett flott screenshot! Siter
Johnny_Nikolaisen Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 VAKKERT! (Nesten ikke misunnelig i det hele tatt :whistle: ) Siter
Geir G Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Nydelig! Venter på en PC som er temmelig lik din. Venter bare på at HD5870 skal bli tilgjengelig. Gleder meg! :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 25. november 2009 Forfatter Skrevet 25. november 2009 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Geir: Da har du noe og glede deg til, i7 er forholdsvis lett og klokke også, selv eg som ikke har så stor peiling på det, fremdeles litt arbeid med minne. Men med standardkjøler kommer du nok hvertfall til 3 GHz bare ved å heve Baseclock (BCLK) i Bios.. Hvis dette hjalp. :grin: Gjerne kommentere mer! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.