Gå til innhold

LCD bruk i Boeing


Chris_Andre Martinussen

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Får nå gleden over å fly Boeing 777 fra OSL. Synst det var kjempeartig helt til jeg ser at de har like mye tv/video tilbud som ein Jumbo. Var uendelig klar for buss i år mtp skjerm i hvert sete. Men håper jo jeg tar feil. Amerikanerene henger forhåpentligvis ikke så langt etter Europa..?

 

Selskap er Thai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med personlig skjerm i setet har lite og gjøre med flytypen. Fløy B747 med British Airways for ikke så lenge siden og der var det personlig TV med AVOD. Det at det er enkelte selskap som har PTV i noen flytyper men ikke andre, da som regel B747 er at de maskinene begynner å dra på åra og de har ikke blitt oppgradert i senere tid, enten fordi de skal utfases eller pga. økonomiske årsaker. Her kan jeg trekke fram LH og KLM som eksempler på selskap med PTV i de fleste flytyper unntatt B747.

 

Fly Emirates så er du garantert en god opplevelse på det feltet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...