Gå til innhold

Yak-40!


Anbefalte innlegg

Har nettop kjøpt SD Yak-40 til FS2004 og må si jeg er storfornøyd sålangt! Har laget en liten reportasje med noen bilder. :)

 

Dette er et fly man ikke bare kan trykke L for å skru på lysene i, her må man trykke på knapper som forøverig står på russisk (er engenske tekster om du holder musa over de). Det følger med to versjoner, en full og en med litt enklere VC, bildene her er fra light-versjonen. Startet opp fra Rakkestad, og tok senere en liten tur fra ENGM til ENGM. Her er noen bildene:

 

Et bilde av flyet fra utsiden:

 

fsscr024.jpg

 

Var det i virkeligheten må det vel ha vært et av de større flyene som har vært på Rakkestad tror jeg.

 

fsscr026.jpg

 

fsscr027.jpg

 

fsscr028-1.jpg

 

Fant fort ut av man skrur på motorene fra et lite panel på kapteinens venstre side.

 

fsscr025.jpg

 

Ready for take-off (skulle ikke ta av) :cool:

 

 

fsscr029.jpg

 

 

Og fra tur-retur Gardermoen

 

Parkert ved GA-delen

 

fsscr030.jpg

 

Fikk litt PC-problemer så måtte starte om, valgte derfor natt. Her settes take-off thrust.

 

fsscr032.jpg

 

Climbout

 

fsscr033.jpg

 

 

Approach. Fine lys i cockpitten.

 

fsscr034.jpg

 

Og trygt på gate etter en hyggelig liten tur :)

 

fsscr035.jpg

 

Takk for titten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fin å fly, virker realistisk, virker ikke noe videre mer uvant en de flyene jeg har fløyet i FS på samme størrelse, kanskje noe tyngre kontroller. ;)

 

Trenger du virkelig sâ liten plass med Yak-40 at du kan ta av fra Rakkestad :o?

 

Tok aldrig av, fikk noe problemer med PC'en, var ikke heller meningen å ta av. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...