Petter Tandberg Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Tok dette etter å ha fløyet Cessna'n tilbake fra Haines. Nå er den klar for å hente nye jegere i villmarka rundt Juneau! Må bare tørke litt først :grin: Jeg har brukt en del tid på å redigere dette bildet, så blir veldig glad for kommentarer Petter Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Hva er dette for noe drit? Hehe, neida, dette var kjempestilig Absolutt bra redigert! Spesielt landskapet i bakgrunnen ser veldig ekte ut. Hvis jeg overhodet skal sette fingeren på noe, så må det være at det er litt vanskelig å se konturer på de svarte områdene på flyet. Litt for matt farge, altså. Men ellers så ser alt fra logoen på haleroret til propellen nais ut Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Herlig bilde Petter! Godt stemning, fikk faktisk skikkelig Alaskafeeling av dette bildet, iallefall fikk jeg lyst til å holde meg under vingen til regnværet har lettet noe. Det skal jo nevnes at det er vår kjære sjefsmekaniker som står for painten, en flott jobb spør du meg! Siter
Kjetil Mathisen Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Flott bilde.. Det skal du ha.. Meget innbydende bilde.. Tror kanskje vi må klistre röde tail nummre på det flyet ser jeg.. Matt i farge sier du.. Det er veldig veldig vanskelig å få svart farge til å se bra ut i FS. Kan se hva jeg får til. Siter
Petter Tandberg Skrevet 11. november 2009 Forfatter Skrevet 11. november 2009 Takk Ja, Kjetil skal ha all ære for denne. Godt jobba! Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Matt i farge sier du.. Det er veldig veldig vanskelig å få svart farge til å se bra ut i FS. Hehe, det har du rett i Det har vel noe med alpha-kanaler og slikt som jeg ikke har peiling på å gjøre. Mener at det var en fil i mappen fs9\\texture... Husker ikke hva den heter, men den hadde med gjenspeiling i skroget å gjøre. Edit: Mulig at dette er FsX da, men kanskje den samme filen finnes der og. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.