Gå til innhold

Bilder fra Rygge.


Fredrik Edvardsen

Anbefalte innlegg

I forbindelse med et lite FS-prosjekt som jeg jobber med for tiden er jeg på jakt etter litt bilder fra Rygge, da hovedsaklig den militære delen. Det jeg først og fremst leter etter er bilder av 330-hangaren (tidligere 336), det gamle 332-skvadronområdet, 720-skvadronområde, hangar "echo" og området til flyklubbene. Hvis noen har bilder av dette så setter jeg stor pris på om de kan poste dem her, eventuelt sende dem til meg på fredrik.edvardsen@gmail.com

 

På forånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvidt meg kjent er vel Rygge, iallefall tilhørende operative bygninger fortsatt klassifisert som "hemmelig".

Selv om det setter en aldri så liten brems på ett flott prosjekt er det fortsatt fotografering forbudt i området. :eek:

Om noen skulle ha tilegnet seg bilder, la det iallefall gå mellom dere per e-post, og ikke legg de ut her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...