Gå til innhold

Low flight på helgeland + en 737 (XP)


Anbefalte innlegg

Hadde meg en god treningsrunde på helgelandskysten idag i en Blue Angels F-18. Strålende vær, og et vakker landskap som er perfekt for lavtflyvning. Turen gikk i korte trekk fra Mo i Rana, en tur over svenskegrensa, lavt over røssvatnet for å følge hattjfelldal nedover ett stykke før en low approach på kjærstad. Nydelige fjellformasjoner hele turen. Etter å ha trent litt på å fly lavt over vannet, gikk turen over øyfjellet, og ut mot Brønnøysund. Sjarmøretappen gikk selvøflelig ut rundt torghatten, og tilbake til Brønnøy for å lande trygt.

 

screenshot_46.jpg

 

screenshot_49.jpg

 

screenshot_55.jpg

 

Det var bildene fra dagens low flying action. På turen opp fra Bergen til Mo i Rana spurte jeg fint i gaten på flesland om jeg kunne få klapp til Trondheim. Det var OK, så jeg sniker inn ett bilde fra flighdeck på Norwegians rute 172.

 

screenshot_35.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder dette. Likte veldig godt bildet hvor du flyr lavt over vannoverflaten.

 

Man flyr for mye utenlands, bildene dine gir iallefall meg lyst til å fly i Norge. Sånn sett er det synd det er realtime på serveren til Geir-Ove Finstad. Nå er det jo mørkt i Norge når man har mulighet til å fly med andre.

 

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding folkens. Ingen dum idé det Geir sier med å fly litt rundt i Norge når det er lyst. Kanskje jeg må prøve å dra FSX på maskina mi alikevel da. Noen som vet om det finnes en FSX demo eller noe? Greit å prøve det på maskina mi før jeg eventuelt bruker noen lapper på det.

 

Edit: Fant en trial som jeg skal prøve nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...