Gå til innhold

Icelandair 757 Jorda rundt 09

Anbefalte innlegg

Da måtte jeg ta meg en tur rundt jorda jeg også.Ble flydd på Vatsim med PSS 757-200 Icelandair.Det ble fløyet med 50 passasjerer,og simulert med ca 3 tonn cargo i fspassengers.

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra turen.Ikke noen fancy storyes,ei heller redigerte. :)

Jorda rundt ble fullført på 2 uker.Etter over 7920 mil,på 38 etapper :grin:

Tok bare bilder fra de fleste plasser jeg har scenery.Vil ikke kjede dere med for mye,men her er noen allefall.

Liten oversikt,hvor jeg fløy.

worldtourmap2.jpg

St.Maartens måtte jeg selvfølgelig innom. :)

tncm.jpg

Landed!

tncm2.jpg

Her fra Rio de Janeiro.

rio1l.jpg

I USA,ble det med 5 stopp,b.la her i Seattle.

aeattle3.jpg

Da jeg omsider kom til Europa igjen,ble første stopp Ben Gurion flyplassen i Israel.Her taxer jeg for departure. :)

bengurion.jpg

Goodbye Israel!her på vei til Malta.

bengurion2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Ble det Malta,Den lille fine øya :)

malta3.jpg

malta2.jpg

Så fra turen mest morsomste approach.Jeg fløy fra Marokko til Madeira Funchal.Der ble det visual approach for rwy 05.Winds variable 10 knts sa Metar.

Her er den råe høyresvingen begynnt.

lpma.jpg

utvendig,configured for landing :)

lpma2.jpg

Nærmer seg,kom meg bra gjennom svingen...

lpma3.jpg

Så var det derre med og flare ut...her var jeg svett i pappen,pga den var veeeldig sein på kontrollene.Men jeg fikk landing toutchdown på -37 feet pr min rate på fspassenger rapporten.Så utrolig mykt kan jeg ikke huske jeg har landet. :grin:

lpma4.jpg

Trykt på Gate, Maderia :)

lpma5.jpg

Hadde mye Bra ATC på Turen,Spesiellt i Australia,Peru og Israel. :).I Brasil og Argentina,logget ATC seg av ofte da jeg kom....kjipt.Men sånn er det nå bare.

Takk for titten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...