Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Da måtte jeg ta meg en tur rundt jorda jeg også.Ble flydd på Vatsim med PSS 757-200 Icelandair.Det ble fløyet med 50 passasjerer,og simulert med ca 3 tonn cargo i fspassengers. Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra turen.Ikke noen fancy storyes,ei heller redigerte. Jorda rundt ble fullført på 2 uker.Etter over 7920 mil,på 38 etapper :grin: Tok bare bilder fra de fleste plasser jeg har scenery.Vil ikke kjede dere med for mye,men her er noen allefall. Liten oversikt,hvor jeg fløy. St.Maartens måtte jeg selvfølgelig innom. Landed! Her fra Rio de Janeiro. I USA,ble det med 5 stopp,b.la her i Seattle. Da jeg omsider kom til Europa igjen,ble første stopp Ben Gurion flyplassen i Israel.Her taxer jeg for departure. Goodbye Israel!her på vei til Malta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Så Ble det Malta,Den lille fine øya Så fra turen mest morsomste approach.Jeg fløy fra Marokko til Madeira Funchal.Der ble det visual approach for rwy 05.Winds variable 10 knts sa Metar. Her er den råe høyresvingen begynnt. utvendig,configured for landing Nærmer seg,kom meg bra gjennom svingen... Så var det derre med og flare ut...her var jeg svett i pappen,pga den var veeeldig sein på kontrollene.Men jeg fikk landing toutchdown på -37 feet pr min rate på fspassenger rapporten.Så utrolig mykt kan jeg ikke huske jeg har landet. :grin: Trykt på Gate, Maderia Hadde mye Bra ATC på Turen,Spesiellt i Australia,Peru og Israel. .I Brasil og Argentina,logget ATC seg av ofte da jeg kom....kjipt.Men sånn er det nå bare. Takk for titten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Czybulla Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Fantastisk flotte bilder, og uredigert jihhaaa er så mye bedre å se uredigerte bilder, da for vi andre se og sammenligne våres sim ogsa. Kjempe.. Jeg skriver meg herved opp vis du ønsker følge rundt jorda i 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Takk for det stian Blir sikkert en ny jorda rundt :grin: Her er fra den Ekte "Jorda rundt"light med Icelandair.Flyet er utlånt til Acrombie&Kent.52 passasjerer. Airliners.net airliners.net icelandair st.maarten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ahh! Utrolig flott rapport, Lars-Petter. Nydelige bilder også Hvilket scenery bruker du for Madeira, den plassen må besøkes i løpet av høsten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Takk Petter.Sceneryet på madeira er Aerosoft Wonderful Madeira. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror du tapte konkuransen om ukas laveste på st. maarten da :grin: Fine bilder, 757 er nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Du har kommet deg helt rundt ja.. nice Lars-Petter,nice!! Jeg er fortsatt stuck at JFK på den jorda rundt jeg starta før sommer'n. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Thanks for sharing Lars-Petter! Dette var eyecandy! Flott å se så mange forskjellige destinasjoner =) Må til Madeira snart selv ass, men Norwegian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.