Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

index.1.jpg

Norwegian_eagles_small.jpg

Denne uken kjemper mine piloter i Frontier Flying Serivce en hard kamp! Med ett fly som er grounded har vi kun ett fly tilgjengelig for oppdrag. Heldigvis gikk vi til innkjøp av en Beech 1900C Freigh maskin i forrige uke, denne fikk vi levert på lørdag!

Jeg har rett og slett ikke samvittighet til å la være å gi de øvrige medlemmer her inne en utfordring. Nednefor kan dere lese ukens oppdrag for Frontier Flying Service VA. Ivrige piloter har sørget for at vi er kommet meget godt i gang.

Tar du utfordringen, kanskje fullfører du oppdraget før oss slik at vi vil ha problemer med å vinne kontrakten? I doubt it.. :grin:

-----------------------------------

FrontierFlyingLogo.png

[size:11pt]Ukens oppdrag![/size]

Vi har vunnet ett anbud fra det svært så populære selskapet "Costumeparty Inc." på å levere halloween kostymer og artikler til distriktene. Halloween er jo som kjent førstkommende søndag, og i USA er det blitt en "allmenrett" å kunne feire denne dagen. Hvert år blir det derfor fløyet ut kostymer og halloween artikler til flere av tettstedene i Alaska, og resten av USA for den del. Hvis vi klarer å levere halloween artikler og kostymer til de undernevnte stedene innen fredag kl. 2300 UTC tid vil vi få en kontrakt med selskapet som har en varighet på 3 år. Vi vil da få i oppdrag å fly ut kostymer og andre artikler til halloween, jul, påske etc. Det er mye penger vi snakker om, så jeg oppfordrer alle til å ta i ett tak! I tillegg til å frakte ut halloween artikler til distriktene tar vi med oss post og frakt, får vi ikke med oss alt på første omgang får vi varsle de andre hvor mye som er igjen, eller ta ennå en runde.

Alle flygningene skal skje til og fra Juneau! Det er med andre ord ikke mulig å ta to steder i en smekk. Skal du fly til to byer må du innom Juneau for å hente en ny forsyning. Hver pilot blir ansvarlig for å frakte flyet tilbake til Juneau etter å ha levert kostymer, frakt og post.

Vi skal betjene hvert tettsted som er nevnt under. Pilotene velger selv hvor de vil fly. Det første tallet er antall kilo med kostymer, post og frakt som skal bringes til stedet. Den andre kolonnen viser hvor mye post og frakt som skal bringes med tilbake til Juneau.

Når dere har utført en tur markerer dere byen med grønn farge, er det fortsatt noen kg igjen skrives det gjenværende antall kg. i rubrikken som gjelder for det aktuelle stedet. Last så opp filen slik at den er oppdatert til nestemann!

Det hadde vært utrolig gøy om vi også dokumenterte noen av turene våre med screenshots og historie på forumet.

Alle tall er i kg. Flyet vil ta ca. 4 tonn med last, husk å beregne fuel slik at dere får plass til cargo!

Ønsker dere alle en god arbeidsuke!

hallow.jpg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei sjef, dere kan jo fly dette på MP serveren om dere vill? bare lage dere en egen kanal som heter ..tja...Grisley pilots etc...om dere ikke benytter fs9 da....da blir det litt værre...

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Knall flyvning dere driver med, slik synes jeg er skikkelig morro...stå på...

Skrevet

Vi sliter litt med å få levert det vi skal da vi kun har ett fly tilgjengelig.

Vi lurer derfor på om det er noen som kan hjelpe oss å frakte 11,8 tonn fra Juneau til Ketchikan, samt 4 tonn tilbake til Juneau?

Vedkommende som tar oppdraget vil få betalt en egangssum på 1,2 millioner kroner. (Virtually spoken..) :grin:

Lasten må være levert før kl. 23:00 UTC FREDAG!

Skrevet

Her skulle jeg gjerne ha hjulpet til, men har for øyeblikket kun rating på min flotte Cessna, og den bruker nok altfor lang tid + at det er en dråpe i havet av det du trenger hjelp med :)

I tillegg vil jeg ikke skitne til forumet ved å legge ut bilder av min sim.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Flyr dere dette på servere, eller flyr dere hver for seg?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...