Gå til innhold

Samling i bånn


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Reno Stead søndag kveld. 7 deltakere stiller til start (!), Pål, Jan Hugo, Geir Ove, Øystein, Tommy, Kenneth(?) og Bob Hoover. Og over oss hang Harald i helikopter, ivrig etter å plukke oss opp etter som vi havarerte ute i ørkenen :grin: .

MP-serveren var i godlag og flyvningen gikk nesten uten lagg, utrolig gøy utnyttelse av FS, og mitt barnslige sinn frydet seg grenseløst :D .

 

 

pu.jpg

Kvelden startet med å hilse på publikum ( neida, dette er fra tutorials i mission :grin: ).

 

r1-1.jpg

Øystein fløy inn med et helt team for å skru på sin spesialbygde Spitfire.

 

r4-1.jpg

Harald hang som en sulten gribb over oss med sitt helikopter, alltid på utkikk etter lemlestede piloter han kunne få vrakpant for.

 

r5-1.jpg

Samling i bånn.

 

r2.jpg

Gentlemen, you have a race.

 

r6-1.jpg

 

r7-1.jpg

Med 7 fly rundt pylons ble dette kjempegøy. Nå skal det nevnes at vi IKKE hadde konkurranse, men målet var å fly samlet rundt pylons. Tror alle fikk en god feeling på hvor vanskelig det faktisk er :grin: . Det gikk ikke lang tid før Harald fikk det travelt med å fly havarerte piloter ut av ørkenen, og selv om vi bare holdt rundt 250 miles, ble det stor spredning av fly. Mustangen er god for over 400 miles, så det kunne være fristende å prøve dette som konkurranse en annen gang ??? - Men i går kveld skulle vi være sosiale, så siste del av samlingen var rein formasjonsflyvning i bedagelig tempo og trygg høyde, og sannelig endte vi opp i en slags formasjon på slutten :grin: :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takker folkens. - Einar, jeg kan godt forstå at du foretrakk TVen framfor å runde pylons med C-17, da hadde nok Harald fått det travelt med å berge ut mannskap og vrakdeler :grin: . Men vi kunne trenge litt assistanse til å fly inn flere mekanikere. Det står minst 4 Mustangs der oppe med havarerte motorer, og Øystein har allerede forlatt basen med sin 747 :cry: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Hei folkens, da må jeg ut og reise litt igjen, så om det skjer noe med MP server så send meg en sms på 99410864 så fikser jeg det, har remote uansett hvor i verden jeg er...ha en fin uke så lenge, og gi gass....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Så det var dette du skulle gjøre, sånn at du ikke hadde tid til å snakke med mæ på telefonen, Din rakkar.....

 

 

.......her prioriterer vi steinhardt og nådeløst. Familie og FS9-nerder må vike når FSX-gutta kobler seg på den virtuelle verden :grin: .

 

Men du er selvsagt velkommen når som helst, hvis du våger å kikke innom framtids-simmen :whistle: :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...