Andrew Thomsen Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Ut med Wilco og inn med High-End...LDS767. Første "commercial" på lenge. Derfor brukte jeg det jeg har kunnet siden FS3...VOR navigasjon og feeling. Fløy fra superdetaljert ENVA laget av Jo Erlend Sund - til ENGM Photoscenery laget av... :grin: Turen var myk og fin. 16.000 på MES, 4400fot inn i ILS19L. Seilte over Garderleiren og landet mykt. MEN tok feil taxiway mot apron, og påtraff en dritsur Luftwaffe pilot :whistle: Bildet er litt uskarpt da jeg eksperimenterer med ATI settings for tiden. One Shot. Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Nå begynner det å bli virkelig flott! Stå på Andrew Siter
Andrew Thomsen Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Skrevet 23. oktober 2009 Gardermoen er jo rene oasen skjønner jeg etterhvert :smile: Tenkte ikke over jeg fløy SAS når jeg tok bildet. Bare tilfeldig at en real-life maskin (LN-RCE) havnet foran SAS hangaren. Siter
Helge Sakkestad Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Stilig Hva med å plassere noen spottere på Vollen? (FSX SP2 har jo en mann med kamera, som har blits effekt) Siter
Andrew Thomsen Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Skrevet 23. oktober 2009 Jeg plasserer ikke en eneste spotter noe sted før de begynner å ta skarpe bilder av bygninger :whistle: Siter
Ishtiaq Khushi Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 (FSX SP2 har jo en mann med kamera, som har blits effekt) Spottere som bruker blits må være rare... Siter
Andrew Thomsen Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Skrevet 27. oktober 2009 Enten det eller blitsen må være *meeget* spesiell... :grin: (Bare mobb meg tilbake, Helge) :wink: Når jeg jobbet på Cruise i karibien, var det en daglig opplevelse å se amerikanere ta bilder i fullt dagslys med blitz. (Nei, ikke som "fill-in", de brukte bare blitsen vilt uansett). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.