Even Moe Egenes Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei. Har lastet ned den nyeste Squawkbox fra siden deres. Så skal jeg innstalere den. Problemet er at jeg får en feilmelding som sier at den ikke finner en "valid copy of Flight Simulator" på pcen min. Noen som har vært borti dette før? Har 100% lovelig FS.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 FS9? Isåfall prøv uten nocd patch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Det er problemet! Har ikke nocd patch :grin: Og ja, jeg har prøvd den der Flight1 greia som er anbefalt på squawkbox sitt forum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 INGEN som har noen forslag????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Prøv MED nocd patch da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Skjekk folderen det blir innstalert i. Kan jo stå Program Files/FS9 osv blablbla, men du har innstalert på programfiler. Bare for å ha prøvd alt liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Kan jo sjekke. OG kan jo prøve med nocd patch også :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bare for å få vekk en avt. misforståelse. SB3.x brukes kun til FS9 SB4.x virker OGSÅ med FS9 Ved nærmere ettertanke har du sikkert fs9, så valg av SB har ingen ting å si.Begge skal virke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 INGENTING virker. Så neste gang klager over at jeg ikke flyr VATSIM, så skal jeg rettelig linke dem til denne posten her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 Bump-bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Forsøkt med FSInn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Prøv å legge inn en ny fs9.exe (eksempelvis no-cd fixed exe). Sjekk at du ikke har tullet med mappeinstillingene og gjort noen mapper skjult e.l. Prøv å last ned siste versjon av fsuipc.dll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.