Gå til innhold

Enda et heftig møte.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Lørdagen startet med sjokk og apati, da vi ikke fikk koblet oss opp på FLG-serveren. Både Stian og jeg gjorde mange forsøk på å bruke ORBX-serveren og FS.no-serveren, men heldigvis lykkes vi ikke med noen av delene, for snart var vi inne i varmen hos FLG, og da ble det fart på sakene :D !!

 

Beklager Gunnar, men vi er noen utålmodige sjeler, så Pål, Stian og jeg var i lufta allerede før kl 2000. Den første timen gikk til ren oppvisning i tett formasjonsflyvning med RealAir Spitfire, og selv om vi bare var 3stk så var dette bamsemoms for onlineflyvning. FLG-serveren er herlig rask, og selv når kvelden begynte å nærme seg full anarki med fly over alt, var det nesten ikke lagg å snakke om.

 

fir1-1.jpg

 

fir2-1.jpg

 

fir3-1.jpg

 

fir4-1.jpg

 

fir5-1.jpg

 

Etter hvert ble vi mer dristig, og gikk over til L-39 Albatross. Nå satt formasjonen mer løs, men underholdningsverdien steg enda noen hakk :grin: .

 

fir6-1.jpg

 

fir8-1.jpg

 

Hørte jeg at vi fortsetter i samme tempo i dag? Og at vi slett ikke behøver å vente til det blir kveld??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårdagen var en skikkelig høydare uten tvil. Mange timer med heftig flyvning sammen med likesinnede er noe man virkelig bør få til oftere. Jeg storkoste meg og hadde det kjempeartig og det virker som dere andre hadde stort sett samme opplevelsen.

 

Bare digger at du klarte å fange vår opp ned formasjon over rullebanen da jeg av en eller annen grunn glemte å forevige det øyeblikket.

 

Noen øyeblikk ble foreviget og her følger noen utvalgte.

 

Party1.jpg

 

Party2.jpg

 

Party3.jpg

 

Party4.jpg

 

Party5.jpg

 

Party6.jpg

 

Party7.jpg

 

Party8.jpg

 

Jeg er uten tvil med på litt galskap i dag også, og jeg føler ingen behov for å vente noe særlig. Må bare på dama ut av sengen slik at vi får konsumert vår faste søndagsfrokost.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Håhåå, det er tydelig at du har kvassere grafikk enn meg. Men mitt 3-årige grafikk-kort (GF 8800 GTS) får holde ut til jeg får bygget meg ny PC med i7 / W7 en eller annen gang......

 

Det fløt greit på Edwards, og jeg blir gladelig med videre i dag. Vi har jo en hangar vi skulle gjennom,..... i formasjon :whistle: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...