Ivar Skaugstad Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 I'm loving it! :grin: [video:youtube]2o46rxK8Lpw [video:youtube]OMvyd08MumU [video:youtube]pQyZnShe0xU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Herlig Ivar! Skikkelig rå T/O i den første videoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Var ikke kjent med at Juneau hadde sin egen lille "FAA godkjente avgang". :grin: Har alltid fulgt fjorden inn mot Juneau slik at jeg har kommet klar av toppene, men denne skal jeg søren meg prøve meg på! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gode gamle 200'ern, med "rakett-motorer" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Denne filmen er jo datert til 2007, men byttet ikke Alaska Airlines ut sine B732 i 2004/2005? Uansett, de holdt både MD80 og B732 i flåten relativt lenge må jeg si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Siste -200 flight for AS mener jeg var 30 Mars, 2007. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Denne er verd å få med seg! Mot slutten får vi se litt "modifikasjoner", er disse laget spessielt for Alaska Airlines eller er det standard for flytypen? [video:youtube]pQyZnShe0xU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.