Gå til innhold

Og litt historiske festninger....


Anbefalte innlegg

Takker Jens Ole! :grin:

 

Modellen er FS-Cast sin B-17G (Sky Unlimited). Denne har roterende kanoner, (som også kan avfyres) og bombedropp.

Litt halvferdige utførelse på endel ting, men alt i alt så ser det veldig bra ut...

 

«Sally B» (gammelt fargeskjema) og « Sentimental Journey» har jeg malt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine painter!

 

Jeg driver å tenker litt på en us coast guard repaint, hadde det vært mulig for deg å poste et side silde av den FAB SAR B-17G modellen? (jeg har ikke kjøpt modellen enda) Forutten neste radar, så tror jeg den skal ligne på den sar versjonen som usaf og uscg fløy i starten av etterkrigstiden. Mener å huske at en uscg B-17 også sneik seg med mot slutten av en Bond film når Bond ble extracta med Fulton recovery systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for fine kommentarer! :grin:

 

Jens-Ole: Her er bilder. Dersom du kjøper FSC modellen, bør du bytte lydpakken med f.eks lydpakken fra WoP's B-17. I tillegg er det lagt inn høy realisme i taxe-egenskapene på FSC modellen (må vendes ved bruk av differensiert motorkraft kombinert med diff brems). Jeg har en cfg edit som gjør taxing enklere (noe á la det som ble gjort på DC-3 modellen i sin tid) ;)

 

Håper disse bildene gir svar på det som du lurer på....

 

3.jpg

 

4.jpg

 

1.jpg

 

2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bildene av SAR maskina Gunnar! Bortsett fra at USCG flyene hadde en nese radar og kunne bære en stor livbåt (som ble sluppet i fallskjerm) under skroget, tror jeg denne modellen vil passe bra for en coast guard B-17 eller PB-1A som de kalte den.

 

http://www.uscg.mil/history/webaircraft/Boeing_PB1.pdf

 

Har du mekka noe på paintkitet eller er det standard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...