Gå til innhold

Nye himmelteksturer


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge sett på REX og ønsket meg teksturer i FEX som ligner disse. Flight Environment X har lagt brakk en stund - dvs. det har vært en og annen som har lastet opp nye tekstursett. Men, selv om mange av disse har vært bra, så har de aldri vært helt slik som jeg har ønsket dem. Vel, ettersom FEX har en option for å lage egne teksturer, gikk jeg i gang med godt mot. Det skulle snart vise seg at dette ikke var noen enkel sak. Jeg hadde mange krav. Fyldige Cumulus med god azurblå himmel midt på dagen. Stratus som ligner på stratus (og ikke pølser!!!!...) Cirrus som står godt frem mot himmelen. Og sist men ikke minst - en anstendig solnedgang - godt colorert - spektakulær, men ikke overdreven. Vel, jeg følte da at jeg fikk til litt.... :grin:

 

17.jpg

 

18.jpg

 

19.jpg

 

20.jpg

 

21.jpg

 

22.jpg

 

23.jpg

 

24.jpg

 

25.jpg

 

27.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

 

Torstein: Skal se om jeg kan få sendt deg et tekstursett til FTB. Jeg ble aldri helt fornøyd med malingen over motorene, og denne har vel blitt liggende i påvente av at jeg skal gjøre et nytt forsøk på å tilpasse disse teksturene bedre (dersom det er mulig å få til...) :blush:

 

Kan forresten supplere med litt cub fra Tongass :cool:

 

 

b.jpg

 

c.jpg

 

e.jpg

 

f.jpg

 

a.jpg

 

d.jpg

 

Morning has broken....

g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker igjen!

Steinar: Jeg skal gi beskjed om hva temaene heter når jeg har lastet opp.

Det gjenstår som sagt en god del testing for å se at det ikke ligger overraskelser på lur. Det er 2 tema som har vært behandlet - cloud og sky.

 

Tommy: Dette er ikke et REX tema, men FEX. FEX har ikke hatt mye utvikling siden det ble sluppet. Men, nå hører jeg at Flight1 har overtatt utviklingen av FEX etter at Aerosimulations har lagt ned. :grin:

 

Så lurer jeg på om du ønsker LN-FTB både til FS9 og FSX?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg kan få gjort det ASAP Tommy!

 

Sky temaet er nå lastet opp til FEX og heter Deep sunset2.

Egentlig er ikke dette ferdig testet, så jeg håper på minimalt med overraskelser. Skulle noen finne noe så er det greit om jeg får beskjed.

 

Cloud temaet får jeg ikke lastet opp. Dette er SHD, og jeg får bare beskjed om at opplasting av SHD er disabled i øyeblikket, men vil snart være mulig igjen (la oss håpe det... :blush:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...