Gunnar van der Meeren Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har lenge sett på REX og ønsket meg teksturer i FEX som ligner disse. Flight Environment X har lagt brakk en stund - dvs. det har vært en og annen som har lastet opp nye tekstursett. Men, selv om mange av disse har vært bra, så har de aldri vært helt slik som jeg har ønsket dem. Vel, ettersom FEX har en option for å lage egne teksturer, gikk jeg i gang med godt mot. Det skulle snart vise seg at dette ikke var noen enkel sak. Jeg hadde mange krav. Fyldige Cumulus med god azurblå himmel midt på dagen. Stratus som ligner på stratus (og ikke pølser!!!!...) Cirrus som står godt frem mot himmelen. Og sist men ikke minst - en anstendig solnedgang - godt colorert - spektakulær, men ikke overdreven. Vel, jeg følte da at jeg fikk til litt.... :grin: Siter
TOS Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Når får eg lasta ned painten til Senecaen Gunnar? Flotte bilete du serverar her. Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 Takker! Torstein: Skal se om jeg kan få sendt deg et tekstursett til FTB. Jeg ble aldri helt fornøyd med malingen over motorene, og denne har vel blitt liggende i påvente av at jeg skal gjøre et nytt forsøk på å tilpasse disse teksturene bedre (dersom det er mulig å få til...) :blush: Kan forresten supplere med litt cub fra Tongass :cool: Morning has broken.... Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Fine skyer ble det jammen meg. Noen mulighet for å laste ned i FEX? Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 Takker Tom Arild. Jeg tenker på å laste dette opp til FEX. Jeg har ikke testet det nøye nok enda, så jeg er litt usikker på om det er overraskelser i dette. Så snart jeg er trygg på det laster jeg opp.... (FEX trenger litt tilskudd...) Siter
Steinar Grindstein Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Når du har lastet opp dette nydelige arbeid må du være så snill å legg ut info om hva vi skal se etter for å få lastet ned dette!! For dette var rett å slett NYDELIG. Siter
Tommy Bernes Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Nydelige bilder Gunnar! Muligheter for å sende over den FTB painten til meg også? Savner en norsk Seneca.. Men i REX, hva er navnet på det himmelsettet du bruker her, det såg virkelig naturtro ut! Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Skrevet 4. oktober 2009 Takker igjen! Steinar: Jeg skal gi beskjed om hva temaene heter når jeg har lastet opp. Det gjenstår som sagt en god del testing for å se at det ikke ligger overraskelser på lur. Det er 2 tema som har vært behandlet - cloud og sky. Tommy: Dette er ikke et REX tema, men FEX. FEX har ikke hatt mye utvikling siden det ble sluppet. Men, nå hører jeg at Flight1 har overtatt utviklingen av FEX etter at Aerosimulations har lagt ned. :grin: Så lurer jeg på om du ønsker LN-FTB både til FS9 og FSX? Siter
Tommy Bernes Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Så lurer jeg på om du ønsker LN-FTB både til FS9 og FSX? Du kan gjerne sende over FSX versjonen denne gangen.. Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Skrevet 5. oktober 2009 Skal se om jeg kan få gjort det ASAP Tommy! Sky temaet er nå lastet opp til FEX og heter Deep sunset2. Egentlig er ikke dette ferdig testet, så jeg håper på minimalt med overraskelser. Skulle noen finne noe så er det greit om jeg får beskjed. Cloud temaet får jeg ikke lastet opp. Dette er SHD, og jeg får bare beskjed om at opplasting av SHD er disabled i øyeblikket, men vil snart være mulig igjen (la oss håpe det... :blush:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.