Gå til innhold

Cross The Pond Eastbound 2009


Tommy Hansen

Anbefalte innlegg

[size:14pt]Captains, it's that time of year again.

It's time to sharpen your focus,and start preparing...

It's time for:[/size]

tempbanner3.jpg

 

[size:14pt]Jepp, VATSIM's MADNESS numero uno av pompøse proporsjoner vil igjen ramme deg med full kraft!

Vet du ikke hva jeg prater om? Sjekk detaljer fra-->[/size] [size:14pt]CTP 2008[/size]

 

[size:17pt]Så, er du modig nok? Kan du takle trafikken?

Vær der,eller gå å spytt i hjørnet.[/size] :grin:

 

[color:#FF0000]Watch[/color] [size:11pt]THIS SPACE[/size] [color:#FF0000]for all the info you need. Booking and info will be availiable from October 1st 0000Z [/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald: Hmm.. noe sier meg at du har snublet innom dette forumet av en feil? Hva handler moderne airlinerflyvning om?

Jo nettopp det.. monitorering. Sørge for at du flyet og pax kommer seg sikkert og komfortabelt fra A-B.

Vil du ha action,prøv Lock On e.l.

Dessuten, CTP er [size:14pt]ALT ANNET[/size] enn å sitte å se ut i luften. Du er travel opptatt ganske mye av tiden. Selvsagt blir det roligere på cruise over selve dammen når man er på sin NAT. Men selv der må du holde styr og gjøre deg klar til raporteringer underveis. Kikk litt gjennom screenshotposten min som jeg linker til,så skal du se at nettopp denne dagen er det fryktelig mye å gjøre. For jeg kan nok si det med sikkerhet at det er mangel på erfaring og kunnskap om NAT operasjoner OG CTP som får deg til å tro at dette blir "a walk in the park". Nei tvert imot,her må du jobbe for "lønna".

Så, faktisk blir det ikke så veldig mye tid til sosialt dill-dall på TeamSpeak på akkurat dette eventet,nettopp fordi du har så mye å gjøre. Men,liker man ikke airlineroperasjoner og masse trafik, så holder man seg "hjemme" å leser en bok istedet. "How to fly an airliner" f.eks. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at det er sosialt og alt det der' date=' men du sitter jo å ser på at flyet ditt ligger i cruise over vann og gjør alt selv! Hva er egentlig kjekt med det?[/quote']

I tillegg til det Tommy svarte, så er det ingen som sier at det er forbudt å sette en TV-skjerm med parabol ved siden av PC'en :)

Det hadde jeg kommet til å gjøre hvis jeg skulle flydd flere timer i strekk.

 

En gang, noen år tilbake når jeg nettopp hadde fått FS2004, så fløy jeg Oslo-Kreta. Ca. fem timers ventetid, siden flyet var helt fullastet. Det tok lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...