Kristoffer Rivedal Skrevet 29. april 2002 Skrevet 29. april 2002 Du får maile Flightsim.com webmaster webmaster@flightsim.com Siter
Børge Johansen Skrevet 29. april 2002 Forfatter Skrevet 29. april 2002 Hei. Jeg får ikke logget meg inn på flightsim.com Det kommer opp "incorrect password" når jeg taster det inn. Jeg er 100% sikker på at det er rett brukernavn og passord. Er det noen andre som har vært borti det samme ? Det er da ikke mulig at jeg fremdeles er inne på siden etter sist gang.(Jeg logget meg ikke ut) Mvh Børge Johansen Siter
Morten Nelson Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Jepp. Flightsim.com er noe møkk. Man må jo logge inn hvis man vil gjøre noe der(laste ned osv.) Det er jo umulig å logge inn. Det er fullt hele tiden. Kjipt, men sånn er det. Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 Må riktig nok prøve noen ganger for å komme inn på fs.com, men kommer altid inn. Bruk F5. Mvh Jens-Ole Siter
Geir Ove Finstad Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 funksjonstatsen F5 og enter kjapt som fa.... så kommer du inn....... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.