Johan Luiggi Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Her er mine bilder fra NE sin runde med brannslukking ved Maratahon Siter
Morten Ruud Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Veldig bra bilder. Håper ikke at dere rakk å slukke den brannen! Jeg har nemlig tenkt til å ta en runde igjen i morgen før skolen. Dette oppdraget var noe av det kuleste jeg har gjort i FS-verden, og all ære til deg Ivar for at du klarte å samle sammen oss og gjennomføre dette! Jeg fikk dessverre en dobbel "Microsoft beklager det inntrufne, FSX vil starte igjen når du lukker vinduet", og fikk dermed ikke avsluttet jobben. Jeg ble vel egentlig borte over åskammen ved Marathon. Men, dersom Norwegian Eagles skal på tur igjen skal jeg renske avtaleboka og bli med! (bare øve litt på formasjonsflyging først.) Det anbefaler jeg forresten til alle andre også! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Pent! Takk for god innsats gutter, dette var virkelig gøy! Jeg tror maskinene må inn på en sjekk snart, er redd vi kanskje var litt glade i å trekke i stikka.. :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Dere må forte dere til California. Som Arnold sa: "Theze firez are very dangerouz" Siter
Johan Luiggi Skrevet 1. september 2009 Forfatter Skrevet 1. september 2009 Fâr vel hoppe pâ flyet og lâne en av Canada's CL415/215 :grin:(Forventer du at jeg mâ frakte min egen fra LFKB? Brannene er slukkket nâr jeg kommer fram!) Takk for kommentarene BTW! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.