Gå til innhold

Franske detaljer!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

 

I det siste har det haglet med toppkvalitets kjøpe-nyheter til FSX, men det er kanskje denne freeware Mirage2000-5 som

får mest oppmerksomhet i øyeblikket. Og det har den sannelig fortjent. Jeg var nære ved å kaste den ut av hangaren, siden mine fransk-kunnskaper satte en stopper for å få start på utysket. Heldigvis var det mange andre som hadde løst fransk-koden, så med litt hjelp var jeg snart i lufta. De som står bak flymodellen er godt kjent i Frankrike, Roland Laborie og Jean Pierre Bourgeois, som begge har mange år bak seg med bygging av kvalitetsmodeller. Denne tråden er ment som tillegg til DENNE .

 

det1.jpg

 

det2.jpg

 

det3.jpg

 

det4.jpg

 

det5.jpg

 

Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er flere som flyr Fransk for tiden...hehe

Det er noen feil på ROCAF schemet så jeg har mekka noen nye texturer, bilder kommer... Som det er synlig i Ernst sine bilder så passer ikke farge på underside med farge nederst på fuselage sidene og på fronten av luftinntakene (underside er malt med mørke grå, men skal være lyse grå). Vel, er vel bare jeg som ser slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...