Gå til innhold

Jeg, en bussjåfør


Anbefalte innlegg

Også jeg måtte bli fristet av en av disse store flymaskinene, selvom jeg forsatt foretrekker de noe mindre. Når jeg først skulle velge noe for å frakte mer enn våpen og meg selv, måtte jeg velge noe som skal flys og ikke overvåkes.

Selvom hun ikke er blandt de mest attraktive ved første øyekast, har hun en sjarm som de fleste bare kan drømme om.

 

Ikke verdens beste bilde, men endelig klarte ai-gutan å finne frem til cargo-rommene!

377trd.jpg

 

På short final i Tromsø. Utrolig bra cockpit, og sjekk den utsikten fremover! Ser ikke sånt stor ofte lengre.

377tosap.jpg

 

Til slutt måtte jeg slenge ved et par bonusbilder. Spitfire over et mer sørlig, men like fjellfylt strøk av Europa.

spitaus1.jpg

 

spitaus2.jpg

 

Ha en forsatt fin natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

To herlige modeller som evner å utnytte det FSX har å by på. RealAir sin Spitfire er vel det flyet jeg har mest timer på, og A2A sin Stratocruiser som har gitt meg mest "hodebry". Sistnevnte kan være direkte slitsom å holde i lufta, med voldsomt mye å holde orden på, alt fra varierende oljetrykk, riktig innstilling av cowler flaps, rett temperatur både her og der :cry: . Da snakker vi selvsagt om Accu-sim, som tilfører den realismen alle andre modeller mangler!

 

Artig at du får hjelp fra bakkemannskapet med cargo`n, det har jeg ikke lagt merke til før på Stratocruisern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratocruiser med accusim er et sant h*****e å holde i lufta ja, for mye cowl-flaps ved for stor hastighet ødelegger de, samtidig som det rister enormt i flyet. Så må man passe på turboer, ADI etc etc. Har ikke mange timene i det flyet, men må ta opp denne feite dama på en tur igjen snart.

Fint fly å øve navigeringsferdighetene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...