Kristian-Mikkelborg Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Ja, en kompis av meg så et jagerfly over Oslo (Vetikke helt når), og lurte på om hvorfor det kan ha flydd der? Bare videreformidler spørsmålet hans :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 ... og jeg mener jeg hører det over horten i dette øyeblikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Konklusjon på vei til Rygge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg fikk en sms fra en kamerat av meg i Lillestrøm rundt 1225 om at seks F-16 passerte over huset hans da, et par minutter senere kom fire til. De seks første snudde visstnok og fløy nordover igjen, mens de resterende fire fløy til Rygge og gjorde èn enkelt flyby før de fløy nordover igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Dette var i forbindele med en hyllest til krigsveteraner som har et arrangement på Colosseum kino i Oslo. Det var fire F-16 fra Bodø som deltok på markeringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.