Andreas Øium Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei, prøver meg på min første bildeserie :grin: Plukket ut litt av hvert uten noe spesielt tema KLM 767-300 Takeoff på Hawaii Carenados C182Q ute i mørket :grin: SAS 767-300 under finale 19R ENGM. Tåkete vær, hehe Nok engang dukker RealAirs Duke B60 opp :grin: Finale på Værnes 09, med regn Widerøe Twin Otter. Takeoff gikk bra, landingen på samme flyplass gikk ikke fullt så bra... :grin: Thomas Cook poserer i nattemørket :grin: Kommenter gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Flotte bilder Den effekten med landingslyset på Cessnabildene, hvor fikk du de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Øium Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Lysene er fra 3D Lights Redux http://www.a2asimulations.com/store/shockwavelights/ http://secure.simmarket.com/a2a-simulations-3d-lights-redux-fsx.phtml Legger automatisk lys på alle default-fly, men kan også brukes på add-on fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Synes disse var fine jeg.Fine natt bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Flotte bilder! Må si det første nattbildet av Cessnaen var ladet med stemning! Godt gjort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 For å være din første biletserie, syns eg det var veldig flotte bileter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Øium Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Takk for tilbakemeldingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Birkeland Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Flotte bilder Andreas! Likte veldig godt bilde nr. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 13. august 2009 Spreke bilder, spennende vinkler og fine stemninger. Også et godt utvalg av gode flymodeller som gjør bildene realistiske. Ikke så mye nybegynner-fakter her, men tydelig et bevisst forhold til gode bilder og interessant lyssetting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Øium Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Nok en gang, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.