Gå til innhold

KangarooAir


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

 

Man kan vel trygt si at det ikke går an å fly i FSX med FTX og alle de nydelige freewareflyplassene som finnes tilgjengelig, uten å bli litt påvirket av det.. :grin: Har flydd her en stund nå og må si eg er Mektig imponert over hva som er fått til med Australia i FSX, det er et paradis for VFR! :D

 

Fikk lyst og starte opp noe eget Cargobasert her Down Under, og valget falt på noe så enkelt og Orginalt som KangarooAir, hva er vel mer naturlig..? Så i Lys av KangarooAir sin oppståelse så satt eg meg ned i dag og snekret sammen en liten paint til det som blir KA's første maskin, en Cessna 206! :D Pålitelig Maskin..

 

Dersom dere også husker Juneau Air Service fra i fjord, så kommer det kanskje noe derfra også til Høsten eller snart igjen. :) Nå er i hvertfall KangarooAir her på andre siden av verden og hjlper allemann! :grin: Så langt det er mulig hvertfall!

 

Men kan ikke skrive så mye uten å runde av med et bilde, må jo vise dere saken som eg skal frese rundt i! :D VH-KGA :D

 

KangarooAirV.jpg

 

 

 

Det var en brief presentasjon! Legg da gjerne igjen en kommentar da! Og ha en fortsatt flott Veke! :D

 

 

Tommy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreativt og lækkert! Er det muligheter for jobbengagement som pilot hos KGA Tommy?

 

Tja, det må det vel være vel. :) Foreløpig bare en maskin her da. Men så straks det kommer flere inn i flåten, så skal eg da gi en lyd.. :) Har planer om to maskiner til. Henholdsvis en 206 amphibie og en som står som et "?"

 

Takker ellers for hyggelige tilbakemeldinger, da blir det gøy! Så gjerne flere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vert en effektiv natt på Panterfabrikken i nærheten her.. Fikk nettopp tilsendt to bilder på msil av de borte på repaint hallen borte ved Busselton Aiport. :D Cessna NJr. 2 & 3 er snart ferdig paintet. De ble taxet ut på rullebanen for fotografen sin del. :grin:

 

Synes det ble bra og gleder meg virkelig til å sette de to også i drift! Her er de!

 

VH-KGG

KangarooAirGreen.jpg

 

VH-KGB

KangarooAirBlue.jpg

 

 

Kommenter gjerne! og kritikk om du har noe! :D

 

 

Tommy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker begge to! Ja, syns selv at de to siste med dyrene på halen ble også de beste!

 

Det gjenstår fremdeles en del arbeid med KangarooAir, vi må skaffe oss cargo kontraker med lokale bønder og bedrifter først og fremst.. :grin: Finne en skikkelig flyplass å holde til på. Valget står mellom bushen og kysten.. :D

 

Alltid hyggelig om flere har noe fint å si, evt konstruktiv kritikk, noe på flyene som kunne vert annerledes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...