Tom Knudsen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Lokal flight fra Dagali til Gardermoen i Carenado sin Piper Archer II Enjoy... Approaching Eggemoen ENEG Turning final 19R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Birkeland Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Flotte bilder, er det FSX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg vil vedde uspesifisrte kroppshår på at det er FS9 det er snakk om her Kjempeflotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. august 2009 Forfatter Del Skrevet 2. august 2009 fs9 ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Glemte å takke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 niiiice! vil ha dine bakketeksturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 3. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 3. august 2009 Nydelig! Leste en test av Archer II der spesielt motorlyden fikk kritikk. Resten av flyet ble godt mottatt, om jeg husker rett. Hvilke erfaringer har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 "Hakeslepp" Syke bakketexturer! Hvor mye skal du ha for FS HDD din?! :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Nydelig! Leste en test av Archer II der spesielt motorlyden fikk kritikk. Resten av flyet ble godt mottatt, om jeg husker rett. Hvilke erfaringer har du? Omtrent det samme, men lyden kan alltid byttes ut med noe fetere. Hvor mye skal du ha for FS HDD din?! Om den var til salgs ca det den er verdt, http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=77161 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.