Gå til innhold

Min FS9!


Anbefalte innlegg

Har nettopp installert FS9 (FS2004) igjen, og her er nokre screenshots.

 

Eg har installert desse tillegga:

 

- Ground Environment 2006 (payware)

- Real Environment Pro (freeware)

- Lennarts texturpaket (freeware)

- Norske Flyplasser (freeware)

- Norske Broer (freeware)

- Norske Kirker (freeware)

- Norway Quality Mesh (freeware)

- Norway Roads (freeware)

- Norway Scenic (freeware)

- PMDG 737 (payware)

 

Har også brukt Tom Knudsen sin Ground Environment Merge Guide PRO og Wind Guide - Final Edition.

 

Takk til alle som gjer den strålande jobben med å laga tillegg og guider til FS!

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

9.jpg

 

(Einaste eg irriterar meg litt over er at det blir "texture blur" når man ser langt bortover)

 

Men kva synst de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einaste eg irriterar meg litt over er at det blir "texture blur" når man ser langt bortover

 

Sjekk at visibility er satt til 60nm og cloud draw distance til 70nm

 

Sjekk også visibility i fsuipc til 60nm max

 

Bruk Active Sky guide min..

 

ps.. Husk man ser ikke så langt vekk, ikke er det særlig nyttig heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk at visibility er satt til 60nm og cloud draw distance til 70nm

 

Sjekk også visibility i fsuipc til 60nm max

 

Takk' date=' no blei det mykje betre :D .

 

Du burde ha pakka bilda litt betre.

5MB på eit jpg bilde er for mykje :(

 

Eg veit, men eg har desverre berre Paint tilgjengelig, og visst ein lagrar direkte til jpg der, så blir kvaliteten elendig.

Dette er eigentlig bmp, derfor tar dei så mykje plass :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke dårlig, hva slags spec har du? Skal kansje gå over fra FSX til FS9 nå siden min data suger, det lagger og det lagger. (Mine spec, Windows Xp, AMD Athlon 3500+ cpu, Nvidia Geforrce 7600 og en gig ram). Synes du de tillegs programmene du har innstalert holder, hvilken rekkefølge ligger sceneryet i? Håper du gidder å svare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned gratis versjon av Artweaver som et alternativ til Paint' date=' tross alt langt bedre og smartere.[/quote']

Føretrekke Gimp, men brukte noko anna no, slik at bileta nesten ikkje tar noko plass lenger.

 

Ikke "pitche" nesa så mye oppver ved landing wink

Hehe' date=' det er take-off, har gløymt div. lys ser eg, men det var berre ein screenshot for å vise grafikken ;) .

 

Det var ikke dårlig, hva slags spec har du?

Her kan du sjå spesefikasjonane mine. Ikkje akkurat noko super PC for å sei det mildt, så derfor køyre eg FS9 til fordel for FSX. (Står at eg brukar Windows 7, men har ein eigen partisjon med XP til FS9.)

 

Synes du de tillegs programmene du har innstalert holder' date=' hvilken rekkefølge ligger sceneryet i?[/quote']

Har ikkje lyst å bruke mykje pengar, og dermed synst eg det holder lenge, klart, det er alltid mogleg å få ting betre, men det kostar, og eg er fornøgd med slik det ser ut no.

 

Her kan du sjå rekefølga mi:

 

460146.jpeg

 

Og her kan du sjå instillingane mine under "Display" vist du skulle hatt interesse for det:

 

460147.jpeg

 

Håper du gidder å svare :) .

Sjølvsagt ;) .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kan du sjå instillingane mine under "Display" vist du skulle hatt interesse for det:

 

Sett ned scenery density og autogen density til very dense, ingen særlig større grafisk effekt med å ha de på max, du tjener mer fps ved å senke dem samt grafikken blir like bra..

 

Fjern også sun glare og lens flare, disse har ikke noe i fs9 å gjøre slik jeg ser det og du tjener på det i lengden.

 

Cloud coverage til medium, du både tjener på fps og det ser forsatt veldig bra ut

 

Render hardware lights til 5, noe særlig mer har liten effekt og du tjener mer ytelse på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...