Toni Sucic Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei, jeg skal reise til Kroatia snart med Norwegian, så jeg lurte på... Hvor stor sjanse er det for at jeg får se Cockpiten? Jeg skulle gjerne tatt et par bilder (et par hundre ) . Er det bare å spørre flyvertinnen med en gang man kommer inn i flyet? Kommer jeg til å få lov? Reiser i morgen, så håper på svar fort! Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Snakk med piloten når du går ombord...Hør om du kan ta noen kjappe bilder. Ikke vær redd for å spørre, det værste som kan skje er at du får nei...og det takler du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toni Sucic Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Nei, jeg takler ikke et nei Men takk uansett En ting til... Åssen kan jeg snakke med piloten? Skal jeg bare gå rett inn i cockpiten, det hørtes litt merklig ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvis du psykisk ikke klarer å takle et nei fra cockpit, er svaret på alt du lurer på egentlig enkelt og greit at du ikke bør spørre i det hele tatt! Riskio for nederlag er definitivt tilstede selv om det selvfølgelig er vanskelig om ikke umulig på forhånd å kunne gi deg en prosentvisgradering av denne. Men uansett ha i hvertfall en god tur til ex-Jugoslavia Toni! De er så snille så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvis du ser dem ved gate, spør du dem da. Hvis ikke spør du vertinna/verten om de kan spørre om du kan ta noen bilder. Og evt. derfra spør om du kan sitte i cockpit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.