Gå til innhold

Tumleplass for flyene mine


Anbefalte innlegg

Takker alle sammen! :grin:

Torstein: Fonnafly hører liksom bare hjemme i dette miljøet... :blush:

 

Hvordan er dette sceneriet sammelignet med Lago sin GeoRender serie?

 

Litt vanskelig å si, ettersom jeg ikke har Lago sin GeoRender serie. Kan i allefall si at Tongass er ganske rå - du oppdager stadig noe nytt når du flyr rundt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Hvordan er dette sceneriet sammelignet med Lago sin GeoRender serie?

 

Jeg hadde det meste fra GeoRender ( i FS9 for mange hærrens år siden)......, og det var saktens fine flyplasser med mange fine detaljer. MEN her snakker vi om svære landområder, hele landsbyer, mange store og små flyplasser, superdetaljert og realistisk landskap, båttrafikk, biltrafikk og flytrafikk, og you name it, og det hele iblandet detaljert photoscenery!!!! Hvis du har en PC som takler så mye aktivitet, og klarer å kjøre en oppløsning på under 1m/pix, så fortoner GeoRender seg som natta etter en begravelse . - Det er bare ORBX som kan konkurere med Tongass Fjords, og da kan man nesten snakke om FS 11 eller 12 i forhold til FSX default.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...