Gå til innhold

Gunnar,.... snakk til meg !?


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Haallllooooo, Guuunnar!

 

Ja, ja, selv er jeg satt på bakken med havarert PC....

 

Hva har skjedd?? Er det alvorlig ? Har PCen fått solstikk ?

Hvordan har du og din familie det ? Klarer dere dette med egen hjelp, eller skal forumets medlemmer rykke ut til Bergen med nødhjelp og nødvendig støtte i en vanskelig tid??

 

Jeg har noen havari bak meg, og jeg vet veldig mye om hva det gjør med ens psykiske helse og personlig følelse av å være ensom forlatt i en tom og meningsløs verden.

 

Hold ut, det finnes et liv etter dette, ikke nøl med å be om hjelp. Forumet er stort sett en gjeng med tullinger, sånne som meg, men vi har en utrolig mengde kunnskaper og felles interesse. Håper det ordner seg.

 

PS, siden vi kommuniserer best i screeshot-forumet, tillater jeg meg å hekte på et meningsløst bilde, bare for ikke å bli slettet som usaklig innlegg i feil forum.

 

 

orb1.jpg

 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ernst og alle sammen!

Takker for varm omtanke...

 

Operativsystemet har fått seg en svært alvorlig knekk, og det går nå mot formatering og reinstallering :cry:

(Skulle vel oppleve dette jeg også.....) :confused:

 

Jeg har lykkes med å hente ut alle data, men det blir likevel myyyyyyyyye arbeid å sette opp FS igjen. (Har ufattelig mange lisenser som må legges inn på nytt)

 

Det betyr i første omgang at jeg kun kommer til å konsentrere meg om å bygge opp igjen FSX. Det kan bety at jeg ikke kan være så behjelpelig med FS9 spørsmål på en lang stund. :blush:

 

Vel som nevnt, jeg har alle filene - men det er et hesteharbeid å sy dette sammen på riktig måte.

 

Jeg har med meg min bror (som er dataingeniør) i arbeidet med å få maskinen opp å gå igjen. Har også motatt mye god info på forumene her. Takker til alle som har bidratt :grin:

 

Ellers så er det en god trøst å se på litt «himmelkunst» fra deg Ernst! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[size:17pt]KJEMPEGLADMELDING!!![/size] :grin: :grin: :grin:

 

Arild Oldervoll ga meg link til et program som han selv hadde benyttet ved et lingnede tilfelle. Dette reparerer skadde sektorer på disken. Og jaggu fikset det problemet! :grin:

(Windows gjorde siste resten....)

 

Ingenting er tapt, og jeg er airborne igjen - i begge simulatorer.

Nå var jeg mer enn bombesikker på re-install..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...