Vidar Aron Røsand Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei. Er det fortsatt begrensning på bildestørrelsen her på forumet ? Hvis ja, hva er max størrelse som kan postes nå ? Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 1000xXXX er vel det største man kan poste uten at man må begynne å scrolle bortover, i tillegg er det begrensninger på hvor mange bilder man kan ha i èn post. Personlig klarer jeg ikke helt å se poenget med slike regler i dag, men noen lever vel fortsatt på 90-tallet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg må scrolle uansett... Kan det ha noe med at jeg bruker Opera? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det kan nok det Bjørn. Med Opera vil alle bilder over 600 pix bredde måtte scrolles, mens med Internet Explorer eller Firefox blir feltet der brukernavn står klemt sammen og tekstfelt utvidet, så man kan se hverfall opp til 800 pix før det må scrolles. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jo høyere oppløsning du har på skjermen, jo større bilder skal du kunne ha på skjermen uten å scrolle...i teorien Prøv å skru opp skjermoppløsningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Eh... Har 1920x1200, så eh nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jo høyere oppløsning du har på skjermen, jo større bilder skal du kunne ha på skjermen uten å scrolle...i teorien Prøv å skru opp skjermoppløsningen I teorien ja, men ikke når det gjelder fs.no. Jeg brukte Opera før og måtte alltid scrolle for å se hele bilder, nå som jeg bruker Firefox så går det greit så lenge de er på toppen 1000xXXX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 16. juli 2009 Premium Medlem Del Skrevet 16. juli 2009 Det har med Opera å gjøre, ja. Trykk "Vis" og deretter "Tilpass til vindusbredden". Ulempen er at du i f.eks. Hotmail må slå av tilpasningen for å kunne se mailene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.