Gå til innhold

Fsx er inne igjen..


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

 

Lenge siden eg har flydd fsx nå, så i kveld har eg grissla på og lagt inn fsx igjen, fremdeles mye tweaking igjen, så dersom noen vet om gode sider med gode tweaks, skrik ut! :D Fikk da tatt et lite bilde under testing rundt Friday Harbour.

 

Enjoy! :D

FSX.jpg

 

 

Kommenter gjerne og ha en fortsatt flott kveld!

 

Mvh Tommy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedrørende FSX SP2 og tweaks: Less is more!

 

Ikke gjør den tabben så alt for mange har gjort før deg, og kaste seg over alle de mer eller mindre nyttige tweaks som flyter på nettet, og bare endre i vei uten å ane hva man endrer og hvorfor. Da ender man før man vet ordet av det opp som en av de som skriker på forumene, og sier de har prøvd ALLE tweaks, FSX er bare møkk.

 

Den aller beste tweaken er etter min mening å ha et realistisk forhold til hva maskinen man bruker er i stand til å gjøre i FSX i kombinasjon med de addons man eventuelt har. Det er ingen hemmelighet at det er mer tungkjørt enn man skulle ønske.

 

Finn frem til en instilling der det generelt fungerer akseptabelt, og bruk den slik en stund så du får oversikt over hva som er bra, hva som er dårlig, og at det fungerer uten feil. Bruk så eventuelt tweaks målrettet til å rette problemer, eller forbedre bestemte områder, vil jeg si er en bedre fremgangsmåte enn å bare helt ukritisk legge inn alt mulig, som så mange gjør. :crazy:

 

Ellers ligger det jo også noen forslag i FSX kategorien, Tom K har vel laget noen reduserte scenery, og mange sier de får bedre flyt med rekomprimerte scenery filer, som nevnes feks her Få bedre framerate i fsx.

 

Ta det litt med ro og ikke forsøk å fikse alt på en gang, skru av FPS visning, og fly først, tweak siden! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør den tabben så alt for mange har gjort før deg, og kaste seg over alle de mer eller mindre nyttige tweaks som flyter på nettet, og bare endre i vei uten å ane hva man endrer og hvorfor. Da ender man før man vet ordet av det opp som en av de som skriker på forumene, og sier de har prøvd ALLE tweaks, FSX er bare møkk.

 

Amen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...