Gå til innhold

American Airlines Gardermoen


Andrew Thomsen

Anbefalte innlegg

OK codeshare med BA, det er altså en BA A320?

 

Hva Korean angar, nei, ikke 744`en...den står ikke engang i rutetabellene til OSL. Men den flyr akkurat som den skal i UT2. Jeg tenker på denne: 12:00 Praha KE7674 Korean Air lines Co. Ltd Gate 38 Avreist 12:00.

 

Fant ut dette er en 737. Var litt smartere å søke på kun flightnummer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og tenkte: Hmm har den 744`en en liten pax avdeling? Husker Busy Bee sin 737 hadde det. Jaja, CSA står ved Gate 38 i UT2 på den tiden, så det virker som de har fått det med seg. Jeg kan vel gå ut i fra mulig codeshare hver gang jeg ser parallelle avganger samme tid til samme sted. Ellers blir det jo spennende å se om det blir KAL A330, ingen dum ide med en combi i dette tilfellet. Men personlig håper jeg på å beholde 744`en :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rykter ute å går

Jeg har ikke hørt at de skulle bruke A330'n... jeg har hørt at de skal bruke Combi-version av A380... (lite trolig)

 

Har også hørt at Virgin Atlantic skulle starte Long Haul fra OSL (da de har vært på utkikk etter nye baser i resten av Europa)...

 

!!!RYKTER, TROLIG IKKE SANT!!!

 

Burdde ikke SAS flytte Internationale ruter fra ARN til OSL?

 

Vi har jo gått forbi dem... Ruter til Kina fra GM ville vært no, da 102 000 normenn reiser ditt vært år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...