Gunnar van der Meeren Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Tenkte at jeg skulle hente frem igjen noen gamle travere. Litt random bilder av DC2/DC3(C-47) og Catalina. Catalinaen ( K AK) var forøvrig den som fløy inn i Førdesveten på Sotra i 1948. Den var på vei til Herdla for å ta hånd om etterlatt materiell etter tyskerene. I dårlig vær (lavt skydekke) feilnavigerte mannskapet og kom altfor lavt inn over terrenget. Flyet endte i fjellsiden helt sør i Sund på Sotra. 13 av de 15 ombord omkom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Nydelig Gunnar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. juni 2009 Premium Medlem Del Skrevet 23. juni 2009 Nydelige bilder, interessant info! Ser du også har DC2, det er vel FS9-utgaven?? Eller betatester du den nye FSX-utgaven? Den har lenge vært "nesten ferdig", og jeg hadde håpet de skulle få den ut snart ( det er neppe noe mer å hente fra MAAM??). Velvel, vi har jo alltids Catalina`en, og den er jo noe av det beste som har hendt FSX :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Takker! DC-2 Uiver (betyr vel stork) er nok også laget primært for FS9. Jeg opplever de samme fenomenene i FSX som med andre port-overs. Først og fremst gjelder dette non-transparenete spinning props - som til gjengjeld forsvinner helt når man ser dem opp mot skyene. (Disse har jeg selvfølgelig modifisert) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Rått flått Gunnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Kjempemessige bilete Gunnar :grin: Eg og vil fly radialmotorar no Kven er det som har gitt ut DC-2'en du flyg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 Takker! :grin: Torstein: DC-2 får du tak i her: UIVER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.