Gå til innhold

Film:wilco Airbus A380


Anbefalte innlegg

Er vel en av de verste addonene jeg har kjøpt dette:P Flyet i seg selv er vel greit, men vet ikke, falt ikke i smak og diverse ting som gjorde at jeg aldri flyr det. Litt rart med tanke på hvor bra de andre Airbus addone er,airbus 1 og 2 tenker jeg på da.

 

Men stilig film uansett:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for komentarene. ja vet at lyden var dårlig det var fordi den hoved videoen med hd quality var på 6 gb også måtte e gjør den om til 1gb og etter da var lyden dårlig. men i starten er det på grund av at jeg måtte setteopp speeden på videoen i begynelsen. vis ikke hadde den hvert på 6min. denne gangen prøvde jeg for alvor og ta til meg de kommentarene som var på de andre videoene for og få de forbedret.

 

Ja det er litt dårlig du kan fks ikke se vingene eller motorene i vc som man kan i andre wilco fly. og under landig på bakk dekkene så ser det ut som om alle tar bakken samtidig. som du ser i videoen så svever fly over bakken når man e bare på bakk dekka. men det positivet er lydden virker go. den er stabil og flyg. et fly du tar det rolig ikke så skarpe svinger. og vis du flyr med fsp så ser du på vingene i lufta at flyet tyngre. fleksible vinger.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei lyden på videoen har INGENTING med størrelsen på filen ågjøre. Feilen med lyden, er at jeg ikke hører NOE av musikken, jeg hører bare noe sus, som vil si at du har feil lydnivåer i redigeringsprogrammet ditt. Demp, eller fjern lydsporet fra videoen, å legg på noe nytt som ikke er så grusomt irriterende som en vifte i en airbus så skal jeg kansje vurdere å se mer enn ca 20 sekunder av tomme stolseter...

 

Også, du har feil aspekt på videoen når du har lasta den opp på youtube. Eventuellt så er den eksportert feil fra Vegas(?).

 

Mathias

 

EDIT: Etter å ha hørt på de siste 10-15 sekundene igjen, så hører jeg at det som er problemet, er at lydnivåene ligger alt for høyt. Demp lyden i programmet å eksporer på nytt så skal du se at det muligens blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...