Tom Knudsen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Innflygning under dagens CPT utsjekk for Gunnar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ikke noe og si på bakke texturene allefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Takk, nei har nå fått en perfekt blanding av bakk, himmel og skyer, nesten litt skummelt realistisk til tider.. Men alt har sin bakside, har en maskin som sikkert kunne trengt en format, men nå tør jeg ikke he he, Har både FS9 og FSX som fungerer helt smerte fritt.. Får vel kose seg til neste format Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 OMG Tom. Dette var nydelig, kan du røpe oppskriften du har inne nå? PS: Ta en titt i skjermkorttråden Tom, tipper du kan svare meg angående ATI kort jeg har spurt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Superflott bilde Tom Regner med dette er FS9?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Dette var nydelig, kan du røpe oppskriften du har inne nå Kan sikkert gjøre det, må samle litt data først.. Stian: Dette er fs9 ja.. Bruker den til flygning IFR, bruker FSX nå kun når jeg skal fly VFR med Duke B60 og da kun i USA, bruker FSX nå kun til design og koser meg med fs9 så lenge jeg kan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Høres spennandes ut Tom.. kansje det kjem "anbefalingar" for X då frå deg om ikkje so lenge.. ja eg storkoser meg i eit flott FS9 enn so lenge.. bilder kjem.. satt og skulle legge opp no.. men der klikka maskina og alt gjekk te dunders.. so eg legg ut i måra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.