Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 18. juni 2009 Premium Medlem Del Skrevet 18. juni 2009 Skulle laste ned noen filer fra biblioteket,men får bare beskjed om att det ikke kan vises i IE.Får samme beskjed om jeg skal se txt.info om nedlastingen.Er det noe tull der med nedlastingen nu,eller må man logge inn?Har prøvd innlogging med brukernavn og passord som jeg bruker her på forum og netthandel,men det hjalp ikke.Skal det være ett eget br.navn og passord på filnedlastingen også?Har prøvd nu fra 2 maskiner så jeg betviler att det har noe med innstillinger å gjøre.Tilatt popupblokkering er på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hadde samma problem i går jeg Stein. Jeg ga opp til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg skulle netop til at spørge om det samme. Intet virker. Da jeg ville nedlaste sceneriet for Færøerne for et par uger siden, virkede filbiblioteket fint. Nu får jeg samme error som de andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Heia folkens! Det er jo meg som holder serveren fra Universitetet i Bergen. Jeg har flyttet fra Bergen for 2 uker siden, og da blir det litt vanskeligere å holde serveren. Jeg har fått en kompis til å se på det, han skal ned på Uni i morgen tidlig. --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Tak for det, Thomas! Problemet eksisterer dog stadig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Sunde Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Forsatt nede? Funker ikkje her heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Rasmussen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 er det noen om har link til norwegian, og air france og noen syden fly hvis det finnes som virker. trenger det før torsdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Stendal Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 tror det går og finn flyene her...http://www.fsdome.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Økland Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 noe ordning i vente? eta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Johannessen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 det skal virke nå. happy downloading! --thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. juni 2009 Takker og bukker.Funka no ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Rasmussen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 ikke oss meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Rasmussen Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Trenger hjelp fort hei jeg reiser bort i morra og trenger noe fly til da mappene i filbibloteket virker ikke. jeg trenger norwegian jeg trenger sea king wideroe og sas kan noen sende downlod link eller laste opp mappen her til meg da er dere kjenmpe snill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.