Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Skrevet 14. juni 2009 Da var vi på tur gitt! 7 stk. enroute, Sofia control og Bourgas approach er online. Dette blir knall! Det er nå blitt stedet ut gater, Einar, du får ta det som blir ledig. Siter
A L Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 ja, jeg henger jo litt etter :grin: Mye tull med SB men fikk det til Siter
Einar Kristiansen Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Den er grei Ivar Perler på er snor :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Skrevet 14. juni 2009 Da er vi snart nede gitt, under 1 time igjen! Dette går unna! De ivrigste av oss tar jo selvfølgelig en retur. :grin: Jeg ønsker litt tilbakemeldinger for bruk at denne "boarden", samt oppsettingen med tanke på denne siste turen. Både positive og negative tanker er velkommen, regner nesten med at vi gikk "glipp" av noen piloter pga. flytype og tilgjengelige ruter, stemmer det? Si din mening! Siter
Einar Kristiansen Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Boarden er kjempeflott,som du sier litt mere varierte flytyper hadde vært mye bedre "lokkemat". Jeg er ikke noe Airbus-fan bare så du VET det :grin: :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Enig med Einar her. God idè med boarden! Kanskje en fordel å ha litt mer 70/30%, eller 80/20% med Boeing og Airbus, har fått intrykk av at de fleste flyr Boeing Kanskje også at alle flighter burde gå fra samme plass iom at det er groupeflight vi snakker om. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Skrevet 14. juni 2009 Det er vel ikke "Balkan Holidays" som ikke frister så mange, men heller at ruten er satt opp med A320. :grin: Har satt opp rutene ut i fra real life, og da kan vi ikke trikse slik med flytypene vet dere. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 A320 burde ikke være noe problem... så snart Airsimmer sin buss kommer ut, vel og merke... (og så lenge den holder hva den lover) Siter
Einar Kristiansen Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Takk for hyggelig og flott tur gutter! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Skrevet 14. juni 2009 Takk for en fantastisk flott tur folkens! Gleder meg til vi fortsetter med disse charterturene utover sommeren! :grin: Må si 3 timer går utrolig raskt i dette gode selskapet! Her er forøvrig noen bilder, legg gjerne ut du også! http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=486488Post486488 Siter
Kenneth Rønning Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Et annet problem er iallefall for min del som ikke painter og er nabb å finne "balkan Holidays" paint Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.